Weź udział w rewolucji badań rynku. Wykorzystaj najbardziej efektywną metodologię.


Przejrzyj krótki przewodnik po ConsumerBoard. Dowiedz się, co różni tę metodę od tradycyjnych FGD i jak możesz ją wykorzystać, aby przeprowadzić ciekawe, wartościowe i pełne insightów badanie.

Czytaj dalej

Jakie zalety ma badanie online?

Krótki przewodnik

Przejrzyj krótki przewodnik po ConsumerBoard. Dowiedz się, co różni tę metodę od tradycyjnych FGD i jak możesz ją wykorzystać, aby przeprowadzić ciekawe, wartościowe i pełne insightów badanie.

Czytaj dalej
Jak powstał ConsumerBoard

O nas

Jesteśmy zespołem badaczy pracującym w synergii z zespołem informatyków. ConsumerBoard łączy nasze mocne strony.

Czytaj dalej

FGD czy ConsumerBoard?

Jeśli masz doświadczenia z FGD, ale wciąż nie jesteś przekonany do on-line community, ten artykuł jest dla Ciebie. Odkryj różnice, słabe i mocne strony obu metod.

Czytaj dalej

Mamy wiele twarzy!

Badanie kawy - Przerwa na kawę - strona główna.

Nasza pierwsza skórka demo. Owocowa i soczysta.

Filmy dla nastolatków. Co przyciąga ich do kin?

Wyniki pozycjonowania produktów na osi z naszego eksperymentalnego badania kawy.